Ana içeriğe atla

Son Yazım💜

Manifest Nasıl Yapılır?

NASIL DAHA ÇOK SEVİLEBİLİRİM?





Hepimiz farkında olmasak da çocukluğumuzdan beri bir sevgi arayışı içindeyiz ve kendimizi değerli hissetmek istiyoruz. 


Çocukken ailemiz bizi daha çok sevsin , arkadaşlarımız bizi oyuna alsın, öğretmenimiz bize aferin desin diye çabalıyoruz.Hep daha çok sevilmek ve onaylanmak istiyoruz. 


Yetişkin olunca bu ihtiyacımız farklı kişiler üzerinde değişkenlik gösterse de hiç azalmıyor.


Bu yüzden hayatında bazı şeyler eksik olduğu için sevilmediğini düşünebilirsin.


Daha çok çalışsan 

Daha eğlenceli olsan

Daha havalı olsan

Daha zengin olsan

Daha entelektüel olsan


Daha çok sevileceğin doğru değil!


Bazı insanlar tarafından sevilmemenin sebebini  eksiklerine ve kusurlarına bağlamamalısın.


Birileri seni sevmeyecek. 

Birileri seni hatalı bulacak. 

Birileri senin sinsi olduğunu düşünecek.

Birileri vurdumduymaz diyecek. 

Birileri seninle dalga geçecek. 

Bu birileri hayatında hep olacak.


Peki sen kendini bu insanlara sevdirmeye çalışan ve ilgi arayan biri mi olacaksın yoksa bunları kabullenip yoluna devam mı edeceksin?


Seçim senin..

Ama ömrün boyunca hep sevilip hep onaylanamazsın.


Şu ana kadar sana bunu kimse söylememiş olabilir o yüzden ben söylüyorum “ bazen ne yaparsan yap sevilemezsin.”


Kimse herkesi sevmek zorunda değil. Sen de herkesi sevmek zorunda değilsin!

Bu yüzden kendini “herkes tarafından sevilmek zorunda” hissettiğin düşüncelerinden kurtar.

Ve önce sen kendini gerçekten seviyor musun bir düşün..


Tüm kusurlarınla, tüm hatalarınla, tüm başarısızlıklarınla  kendini kabul ediyor musun?


Deneyip de başaramadığın şeyler için cesaretini kırarak kendini yıpratmak yerine kendine tekrar bir şans verebiliyor musun?


Ben buraya daha çok sevilmenin on yolu, sekiz sırrı, yedi şartı gibi listeler de yazabilirdim ama senin ihtiyacın olan şey bunlar değil.


Eğer gerçekten bir sevgi arayışı içindeysen öncelikle bunu kendi içinde aramalısın.


Tüm benliğinle kendini sevip onaylarsan bu beklentilerinden zaten kurtulacaksın.                                                                              

Yalnız kendini sevmekten söz ederken egoistlik ve narsistlik kavramlarındaki gibi bir sevgiden bahsetmiyorum.


Benim bahsettiğim daha çok kendini kabullenmen..


Tüm seçimlerini

Tüm kusurlarını

Tüm yanlışlarını

Tüm sahip olduklarını

Tüm sahip olamadıklarını


Seni sen yapan her şeyi kabullenmelisin.


Anlamadığın, yapamadığın ve sahip olamadığın hiçbir şey için kendini suçlamamalısın. 

Bunun yerine bir daha denemelisin..





Nasıl ki kendi sattığı bir ürüne değer vermeyen bir esnaftan kimse alışveriş yapmazsa kendine değer vermeyen bir insana da kimse değer vermez.


Bu yüzden nasıl daha çok sevilebilirim yerine nasıl daha çok kendimi sevebilirim diye sorarsan diğerini sormana gerek kalmayacak zaten.

 Aradığın sevgiyi kendi içinde bulman dileğiyle..

                          Hoşça kal ♥️


Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Ne kadar doğru yazmışsınız.İlk fotoğraftaki kız benim galiba :))

    YanıtlaSil

  2. Evet çok haklısın doğru soru "nasıl daha çok kendimi sevebilirim" olmalı. Harika bir paylaşımdı, emeğine, sağlık Rose👍👏👏🧿😊🌺🤚

    YanıtlaSil
  3. Düşüncelerimin içinden geçiyorsunuz rose hanım yapmayın ☺️

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa emeğine sağlık ! Haklı bir yazı olmuş, bizi en çok biz sevebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizi en çok biz sevebilirizzz teşekkür ederim🌸

      Sil
  5. Her insanın hayatının bir bölümünde de olsa mutlaka sorduğu ve karşılıksız kaldığı bunun için de içten içe üzüldüğü bi konuyu nasıl da güzel açıklamışsınız.☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım artık kendimizi sevmeyi öğreniriz çok teşekkür ederim🥰

      Sil
  6. Herkese dokunan bir yazı.. okudukça insan dönüp kendi düşüncelerine dalıyor çaba ben nasılım diye :) günün hatırlatma yazısı gibi iyi geldi.

    YanıtlaSil
  7. Şimdiye kadar hiç bunu dert etmedim ama güzel anlatmışsın canım benim herzaman kendin ol bırak seni seven sevsin sevmeyen sevmesin. Kimseye ihtiyacın yokki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi insanın en çok kendine ihtiyacı var..

      Sil
  8. Kendini sevmek ve kendine yetebilmek ömür boyu sürecek duygusal fırtınalar arasında ayakta kalabilmek için çok önemli. Güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim 🌸

      Sil
  9. Harika bir yazı olmuş. Kalemine sağlık. İnsan önce kendini sevmeli sonrası bir şekilde geliyor, her şey bir şekilde iyileşiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kesinlikle öyle önce kendimizi sevmeliyiz☺️

      Sil
  10. Bizi bizden başka kimse bizim gibi düşünmez

    YanıtlaSil
  11. Diğer bir deyişle "Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin" :)

    YanıtlaSil
  12. Sanki içimi okumuşsun Rose son zamanlarda tam da bahsettiğin türden hislere kapılmıştım..Meğer ne çok dert etmişim insanların beni sevmesini,insanların gözündeki beni ve ne çok yıpratmışım kendimi...iyi ki denk gelmişim sana ve yazıların🙏🏻Sen hep yaz biz hep okuyalım kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bizi yoran bu düşüncelerden kurtulup en çok kendimizi sevebiliriz. Çok teşekkür ederim♥️

      Sil
  13. Ne guzel bir yazi olmus ben de sizin gibi dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Etkileyici bir yazı olmuş 😊 elinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Hayatımız boyunca hep bir sevilme ihtiyacı hissederiz değil mi? Ya da eksik kalan sevilmeyen yerlerimizi başka insanlar doldursun isteriz. Çoğu zaman da yanlış kapılarda buluruz kendimizi. O boşluğu doldursun diye kendimizden ödün de veririz. Her seferinde nokta atışı yapıyorsunuz. Bravo Gülşah Hanım 👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim güzel yorumunuz içinn🌸

      Sil
  16. Sevilmek için bir kalıba girmem gerekiyorsa sevilmeyeyim daha iyi diyenlerden oldum her zaman. Konuyu çok güzel ele almışsın bu aralar sevilmek için kılıktan kılığa girenler arttı. Çok faydalı bir yazı olmuş. Ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru olanı yapmışsın. Çok teşekkür ederim☺️

      Sil
  17. Bu konuda şanslı olan insanlardanım sanırım. Hiç bir zaman biri beni sevsin diye uğraşmadım, sevmeyeni de sorun etmedim. İyi ki duygusal bir bakış açım yok. :)

    YanıtlaSil
  18. kendisiyle ve hayatla barışık olmayan insan çevresine karanlık bir enerji verir o yüzden önce kendiyle ve hayatla barışık olacak insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel özetlemişsin yazımı :)

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. O zaman hemen kendini sevmeye başlamalısın :)

      Sil
  20. Çok duygusal bir insanım. Ama herkesin beni sevmesinin mümkün olmadığını da çok iyi biliyorum. Ben de herkesi sevmiyorum. Gayet normal. Beni ilgilendiren davranış şekilleri, işte onu kafaya takıyorum. Maalesef insan olmayı herkes beceremiyor. Bilgilendirici bir yazı olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davranış şekillerini de takmamalıyız kimseyi değiştiremeyiz ama görmezden gelebiliriz. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  21. Kesinlikle uğraşmakla olacak şey değil. Asla vazgeçme🌸

    YanıtlaSil
  22. Ne bir kalıba girmeliyiz, ne de çeşitli kalıplara sokmalıyız insanları, dış görünüşten ziyade iç güzelliği olanları herkes sever bence

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yapmayı unutmayın:)

Popüler Yazı