Ana içeriğe atla

Son Yazım💜

Manifest Nasıl Yapılır?

Yenİ Yıla Yenİ Adım🎄


2020 yılı biterken bu yazıyı paylaşmak istedim. Çünkü bu seneye başlarken hepimizin güzel  umutları vardı ama ne yazık ki  çoğunu bir adım bile atamadan pandemiden dolayı rafa kaldırmak zorunda kaldık. 

Her ne kadar bazı hayallerimizi rafa kaldırmış olsak da bunun bizim hayrımıza olduğunu sakın unutmayın. Ayrıca dünyadaki bütün insanlar aynı şeyleri yaşıyorlar bunun sadece bizim başımıza geldiğini düşünerek kafamızın üzerinde kara bulutlar ile gezmek bizi daha da umutsuzluğa çekmekten başka hiçbir işe yaramayacaktır.

 Bu yüzden yaşadıklarımıza isyan etmek yerine onları kabullenmek bazı şeyleri geride bırakabilmemiz açısından çok önemli bir detay.Eğer bunları kabullenip almamız gereken dersleri alırsak hayatımız hiç ummadığımız kadar kolaylaşır.

Çünkü sürekli bir şeylere isyan ederek ve öfkelenerek yaşamaya devam ettiğimiz sürece isyan edecek şeyler de hayatımıza girmeye devam edecektir. Bunun sebebi ise beynimizin aslında aptal bir organ olması ve düşündüklerimize inanmasıdır. Düşündüklerimizi yaşamamızın ve aklımıza gelen kötü şeylerin başımıza gelmesi de bundan kaynaklı.

Beynimizi hayatımızdaki olumsuzluklara odaklayarak ve  odağımızı oradan çekmeyerek farkında olmasak da olumsuzlukları hayatımıza çağırıyoruz. 

2020’ de yaşadıklarımızı yeni yıla sırtımızda bir kambur gibi taşımamak için odağımızı değiştirmemiz gerekiyor.

İlk olarak farkında olmadan  zihnimizden geçip dilimizden dökülen şikayet ve isyan etme alışkanlığımızdan kurtulmamız gerekiyor. O yüzden şu andan itibaren herhangi bir şeye isyan ederken kendinizi yakaladığınızda durdurun. Bu durdurma olayını sürekli yaptığınızda bir süre sonra alışkanlık haline gelecek ve enerjinizi düşürmenizi engelleyecek. Hatta tamamen içselleştirdikten sonra çevrenizde bir şeylere isyan eden insanlardan bile rahatsız olup onları da durdurmaya başlayacaksınız. 

Biz ne kadar olumlu ve pozitif olmaya çalışsak da çevremizdeki insanlardan çok fazla etkilenmekteyiz. Onların pozitifliğini ya da negatifliğini istemeden de olsa bir sünger gibi bilincimize çekmekteyiz. Bu sebeple farkındalığınız arttıkça hem kendinizi daha iyi hissetmeye hem de çevrenizdekilerin sizi ne kadar etkilediklerini anlamaya ve eskisi kadar etkilenmemeye başlayacaksınız.

Hepimiz  için sürekli isyanlarda olmanın kötü enerjisinden kurtulup şükretmenin mucizevi enerjisine geçmek için yeni yılın harika bir başlangıç adımı olacağını düşünüyorum.

Siz de artık bir şeyleri değiştirmek istiyor fakat nereden ve nasıl başlamanız gerektiğine karar veremiyorsanız benimle beraber bir adım atabilirsiniz.

Hadi gelin 2020’nin bütün olumsuzluklarını bu senede bırakarak yeni yıla  girelimm 🎉 

Ben 2021’e yeni bir enerjiyle girmek için çok sevdiğim bir arkadaşımın bana yeni yıl hediyesi olarak aldığı defterleri dilek defteri olarak kullanmaya karar verdim.

Böyle bir karar vermemde yazının enerjisi ile ilgili yaptığım araştırmalar ve izlediğim videolar bana yol gösterdi. Bu konuya ileride daha detaylı bir şekilde değinmeyi düşünüyorum o yüzden bu yazımda sadece dilek defterinden bahsetmek istiyorum. ☺️

Bu defterin boyutu, fiyatı, kalitesi hiç önemli değil sadece hiç kullanılmamış ve hoşunuza giden bir defter olması yeterli.

      Benim kullanacağım defterler bunlar💜


Gelelim dileklerimizi bu deftere nasıl yazacağımıza:

2021 de olmasını istediğimiz tüm dileklerimizi bu deftere “olmuş” gibi ve olduğu için “şükrederek” yazacağız. (Lütfen olmuş kısmını ve şükür kısmını atlamayarak olumlu cümleler kurun asıl dikkat etmeniz gereken kısımlar bunlar çünkü.)

Ayrıca dileklerinizi yazarken istediğiniz tüm detaylarıyla anlatmanız daha etkili olacaktır. Hatta çizimler de ekleyebilirsiniz. Orası size kalmış ☺

Bu arada dilek defterini sadece bir kere kullanacaksınız diye bir kaide de yok yıl içerisinde istediğiniz dileklerinizi de bu deftere aynı şekilde ekleyebilirsiniz. 

Yalnız bilmeniz gereken bir kaç detay da var:

Birincisi bu dileklerinizi her ne kadar 2021 yılı için yazmış olsanız da sizin için en hayırlı zamanda olacağının ve hatta hayırlı değilse olmayacağının bilinciyle yapmanız gerekiyor. 

İkincisi sadece dileklerinizi yazıp  hiçbir çaba göstermeden olmasını beklememelisiniz elinizden geleni de yapmanız gerekiyor. Bu noktada çaba göstereceksem ne diye deftere yazıyorum o zaman diyebilirsiniz ama buradaki amacımız çabasız bir şekilde dileklerimize kavuşmak değil. Asıl amacımız dileklerimizi detaylandırmak, hayal etmek ve hızlandırmak..

Üçüncüsü ve en önemlisi isteklerinizi  gerçekten inanarak yazmanız gerekiyor. Ne kadar inanırsak o kadar gerçekleşir. İnanmak başarmanın yarısıdır diye boşuna dememişler..

Yeni yıl  için kendinize güzel dilekler  hediye etme fikri hoşunuza gittiyse ve merak ettiğiniz şeyler varsa yorum olarak belirtin mutlaka. ☺️

Yeni yıl yeni güzelliklerle, sağlıkla ve huzurla gelsin🎄♥️ 

Yorumlar

  1. Ben de böyle dilek defteri yapayım hoşuma gitti :) 2021 güzel gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gitmesine sevindim umarım hepimize güzel gelir☺️

      Sil
  2. Umarım 2021 yazılarınız gibi güzel olur. Denenmesi gereken bir fikir.
    Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım güzellikler getiri🌸

      Sil
  3. Böyle bir defter güzel olsa gerek , umarım herkes için 2021 güzel günler getirir. Yılbaşı gecesi olumlu güzel mutlu günleri hayal ederek ve gönülden isteyerek defterimi oluşturacağım. Bu güzel fikir için teşekkürler , kalemine sağlık ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim ☺️
      Umarım sağlık, uğur ve huzur getirir ♥️

      Sil
  4. Kalemin de kelâmin kadar kuvvetli canim okurken sanki senle sohbet ediyorum.Spiritual Quantum mutttosunu benimsedigim için dilek defterini bende yapicam��Ee biz alıştık yazdıklarında kendimizi bulmaya sende hep yaz olur mu!Tebessüm ederek okunacak çok yazın var daha ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu etti beni yorumun🌸 Dilek defterini yapacak olmana da çok sevindim. Böyle güzel yorumlar geldikçe yazmaktan hiç vazgeçmem😍

      Sil
  5. Nasıl samimi, pozitif bi’ yazı olmuş. Dilek defteri olayınada giriş yapanlardan olacağım kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  6. Nasıl samimi, pozitif bi’ yazı olmuş. Dilek defteri olayınada giriş yapanlardan olacağım kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Defteri yapacak olmanıza çok sevindim :)

      Sil
  7. Nasıl güzel dökülmüş kelimeler içinizden..yüreğinize sağlık🌸Ayrıca defter tutma fikrine bayıldım defterimi hazırladım hemen başladım ilk dileğimi yazdım bile ✌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim. Deftere yazdığın bütün dilekler gerçekleşir umarım🌸

      Sil
  8. Yeni yılda Yeni dilekler yeni umutlar hadi hep beraber başlayalım 💓 2021 benim yılımm bizim yılımız 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıl hepimize bütün güzellikleriyle gelsin ♥️🥰

      Sil
  9. Yeni yılda Yeni dilekler yeni umutlar hadi hep beraber başlayalım 💓 2021 benim yılımm bizim yılımız 😘

    YanıtlaSil
  10. Dilek defteri şahane bir fikirmis. Yorumlardan da anladığım kadarıyla herkes beğenmiş fikri. Pozitif olma konusunda da son derece haklısın pozitif oldukça insan daha mutlu daha öz güvenli daha enerjik olur :) yeni yılda tüm dileklerin gerçekleşmesi dileğiyle ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrimi beğenmene çok sevindim☺️ Kesinlikle pozitif oldukça insanın hayattan zevk alışı giderek artıyor. Çok teşekkür ederim umarım hepimizin yeni yıl dilekleri gerçekleşir🌸

      Sil
  11. Deftere bayıldım ya herkesin yapması gereken bir şey bende 👍🏻 2020 okadar berbat geçtiki şimdi kimse 2021 de plan bişey beklemiyor. İnşallah virüs geçer diyoruz 🙄💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Evet 2020 çok zorlu bir yıldı ama bu hep böyle devam edecek değil biz yine de güzelliklerin geleceğine olan inancımızı kaybetmeyelim♥️
      Umarım virüs biter 🙏🏻

      Sil
  12. Ne tatlı bir fikir yılbaşı akşamı yazacağım dileklerimi��

    YanıtlaSil
  13. Bir kitapta okumuştum "Neye odaklanırsanız onu alırsınız" diyordu, her daim güzelliklere odaklanmamız gerektiğinin farkındalığına değinen etkili bir yazı olmuş :) Kaleminize sağlı<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle odaklarımızı güzelliklere yönelttikçe onları kolayca hayatımıza çekebiliriz☺️
      Güzel yorumun için teşekkür ederim 💜

      Sil
  14. Okurken enerjini samimiyetini öylesine derinden hissettim kiii �� Yazmaya devam et. Durmadan hiç yorulmadan yaz bizlere. Bizde durmadan hiç yorulmadan okuyalım her bir harfini aşkla. Umarım hak ettiğin gibi güzel yerlere gelirsin. Yazılarının devamini merakla aşkla bekleyeceğim.
    O güzel yüreğinden öpüyorum.
    Sevgiler.
    -Ezgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce çok mutlu oldum canım Ezgi’m😍 çok çok teşekkür ederim umarım hepimiz hak ettiğimiz yerlere geliriz♥️

      Sil
  15. Umarım bu yeni yılda dilediğin her şey gerçekleşir... 😍🤩

    YanıtlaSil
  16. Bende deneyeceğim bu fikri. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Bu yılın tüm kötü yaşanmışlıklarını bu yılda bırakarak yeni yıla girebiliriz umarım. Çok güzel bir yaız olmuş emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir düşünce. Yapana ve başarana helal olsun. Şu telefonlar çıktı çıkalı defterleri unuttuk maalesef. Yeniden deftere dönmek için de güzel bir sebep olabilir aslında.

    Bir yıl sonra bu yazının akıbetini sorarız haberiniz olsun. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. O kadar haklısınız ki bazen çok uzun süre kalemi elime almıyorum ve alınca da yazarken zorlanıyorum. Umarım güzel şeylere sebep olurum.☺️
      Oluur 1 yıl sonra hayatımdaki değişikliklerden bahsederim☺️

      Sil
  19. Ben de izlemek istedigim programlara kadar yazacagim bir defter almistim. Yapmak istedigim kucuk seyler unuttugum icin. Bu dilek defteri fikri de cok hos. Cok dolu bir yazi olmus ellerinize saglik.��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrimi beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim 🥰

      Sil
  20. Yaa defterlere bayıldım 😊 her sene yapardım dileklerimi yazardım bu sene aynı dilekler 2021 e kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😍
      Bunu zaten yapıyor olmana çok sevindim umarım hepsi 2021 de gerçekleşir🌸

      Sil
  21. Dilek yazma olayını duymuş ve çok etkilenmiştim :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba :) Fikriniz çok hoşuma gitti kesinlikle deneyeceğim. Defter daha bir hoşuma gitti onu da söylemeden geçemeyeceğim :) 2021 güzellikler getirsin hepimize. 💫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa fikrimi beğenmenize sevindim☺️
      Defterleri arkadaşım hediye ettiğinde kullanmaya kıyamam dedim sonra onları bu şekilde değerlendirmeye karar verdim🥰
      Umarım hepimize huzur, sağlık ve şans getirir🌸

      Sil

  23. Ne güzel bir fikir, yazının sihrine inanıyorum. Edineyim ben de bir tane. Teşekkür ederim Gülşah, ayrıca bugünkü ziyaretin için de çok teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının sihrine ben de inanıyorum. Kesinlikle denemelisin ☺️
      Ben de teşekkür ederim tekrarda görüşmek üzere🌸

      Sil
  24. Ben de yılın son günü bu şekilde bir defter doldurmayı planlıyorum 😊 Çok güzel yazmışsınız emeğinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım yazdığın bütün dilekleri gerçekleştirirsin☺️

      Sil
  25. Dilek defteri fikrine bayıldım çok tatlıııı ☺️🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrimi beğenmene sevindim çok teşekkür ederim 🥰♥️

      Sil
  26. İnsanın hayata tutunması için umutlardan daha güzel ne olabilir ki. Hele bir de bunları yazıya döküp içimizde az olsa çiçekler açtırmak.. Harika bir yazı. Şimdiden 2021 için umutlandırdın. Teşekkürler ☺️💕🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu minnoş yorum için ben teşekkür ederim🥰
      Umarım içimizdeki çiçekler hiç solmaz güzelliklerle gelsin yeni yıl🎄♥️

      Sil
  27. merhaba:) çok güzel bir yazıydı. Benim de bir defterim var. Dileklerimi yazacağımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim ☺️ Dileklerinizi yazacak olmanıza çok sevindim🌸

      Sil
  28. Belki yeterince inanmadınız belki de dileklerinizin zamanı gelmemiştir. Yine de pes etmeyin denemekten zarar gelmez. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için🌸

    YanıtlaSil
  29. Çok tatlı bir defter olmuş. Dilerim bu yıl hepimizin diledikleri gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de sağlıklı güzel bir yıl diliyorum 🙏🏻

      Sil

Yorum Gönder

Yorum yapmayı unutmayın:)

Popüler Yazı