Ana içeriğe atla

Son Yazım💜

Manifest Nasıl Yapılır?

Pencere


 Merhaba, başlıktan da anlaşıldığı üzere bu yazıda bir pencereden bahsedeceğim. 

Daha doğrusu hayatımda açtığım yeni pencereden..


Ama öncelikle kendimle ilgili paylaşmak istediğim bazı şeyler var.

Ben bu blogu 2014’te açmışım ve o zamanların ruh hali ile  bazı paylaşımlar yapmışım.

Mış’lı konuşuyorum çünkü daha sonra böyle bir bloga sahip olduğum belleğimden silinmiş..

Tam olarak 2-3 gün önce blogumun olduğunu hatırladım ve girip baktım.

Yaptığım paylaşımları okurken hayretler içerisinde kaldım.

Çünkü hayattan bıkmış , hiçbir şey yapmak istemeyen ve karamsarlıklar içerisinde boğulan birinin yaşadığı duygu yoğunluğuyla yazdığı yazıları okudum..

O zamanları düşündüğümde bana böyle yazılar yazdıran şeyin ne olduğunu bilmiyorum. 

Bildiğim tek şey üniversite 2. Sınıfta olduğum, maddi ve manevi olarak çok da zor zamanlar yaşamadığım..

O yaştaki beklentilerimi, düşüncelerimi hayallerimi hatırlamıyorum. Ama anladığım kadarıyla ruhen  pek iyi günler geçirmemişim. 

Bu yüzden o yazıların bir kısmını sildim. Okurken benim bile içim karardı bunca zaman burada olmaları dahi çok lüzumsuzmuş.


Onları hatırlamıyor olsam bile enerjimi sömürdüklerine yemin edebilirim ama ispatlayamam.


 Neyse asıl konuya geliyorum.

Şimdi o ruh halinden bambaşka bir durumdayım ve iyi ki kurtulmuşum.

Şu an 27 yaşındayım bu zamana kadar hayatla mücadelem herkesinki gibi hiç azalmadan arttı.

Ben bu mücadeleler ile başa çıkarken daha doğrusu çıkmaya çalışırken çok fazla yoruldum ve yıprandım.

Çabaladıkça sanki her şey daha da kötüye gidiyor gibi geliyordu.

Hedeflerime doğru adım attıkça sanki onlar da aynı oranda  benden uzaklaşmak için adım atıyordu. 

Bir şeylerin yanlış olduğunun farkındaydım ama bunun ne olduğunu bir türlü çözemiyordum.

Elimden gelenin en iyisini yapmama rağmen olmuyordu.


Ve oturdum neden olmadığını düşünmeye başladım.

İçimde bir yerlerde durmadan  bu cümle dolaşıyordu “bir şeyi çok istersen olur” .

Buna inanmama ve emek vermeme rağmen olmamasının bir sebebi vardı.

Bu sebep aslında çok iyi bildiğim ve sürekli dile getirdiğim ama bir noktada bilinçsizce göz ardı ettiğim “hayırlısı” ydı.

Hepimiz her şeyin hayırlısını isteriz. Bazen lafın gelişi bazen de içten bir şekilde “hayırlısı olsun” deriz.


Bu kadar çok emek verip bu kadar çok isteyip bazı şeyleri başaramamış olmamın tek sebebi benim için hayırlı olmamasıydı.

Belki zaman olarak belki başka bir detay olarak henüz hayırlı değildi.


Bu yüzden ben de bakış açımı değiştirmeye karar verdim ve hayatıma yeni pencereler açmaya başladım.

 

Tüm hayatımı tek bir pencereden aynı noktaya bakarak geçirip çok şey değiştirmeyi istemek,  bi sokağa tek bir pencereden bakarak o sokaktaki her köşeyi görmeyi istemekle aynı şeydi.


Sokaktan gelen bir sesin yerini görmek için yanlış bir pencerede onu görmeye çalışmak sadece boşa zaman kaybı olur.  

Pencereyi değiştirmediğiniz sürece sokağın diğer bütün olaylarını kaçırmış olursunuz. 

Sürekli aynı yerde durup oranın doğru olduğuna inanarak bir şeyler görmek için çabalamak kendinizi yormaktan başka bir işe yaramaz.


Bu yüzden hayatınızı da tek bir hedefe odaklanarak yaşamaya çalışmayın.


Farklı pencereleri de deneyin. 

Denemekten korkmayın.

Bakış açınızı değiştirmek size çok şey katabilir.

Bunu denemeden bilemezsiniz.


Ben hayatımda aynı noktada çırpınıp da bir türlü ilerleyemediğimi anlayınca henüz doğru zamanın gelmediğine karar verdim.


Ve hayatıma bambaşka pencereler açmaya başladım.

Eskisini  de yok etmedim.

Belki zamanı geldiğinde oradan görmek istediklerimi görebilirim.  

Belki de  göremem.

Ama en azından sokağın (hayatın)  farklı noktalarını  görmüş olacağım. 


Önemli olan ömrümün tek bir  noktada bekleyecek kadar uzun olmadığını anlamış olmam. 

 

Bu blog da hayatıma daha önce açtığım fakat doğru zamanının şimdi geldiğini düşündüğüm pencerelerimden biri.


O yüzden siz de yeni pencereler açmaktan korkmayın.

Bir hayatı aynı pencere önünde geçirmekten korkun..

 

Ayrıca neden kapı değil de pencere diye tutturduğumu düşünenler olabilir. 

Çünkü bir kapı açarsanız içeriye istemediğiniz yığınla şey girebilir ama bir pencere açarsanız en fazla bir kuş girebilir. 

Ve bir kapıyı kapatırsanız arkasındakileri göremezsiniz ama bir pencereyi kapatırsanız dışarıyı yine seyredebilirsiniz.


Umarım bu yazımdan sonra bakış açınızı değiştirmeye karar verirsiniz.


Önüne  güzel çiçekler koyabileceğiniz pencerelerinizin olması dileğiyle.

Hoşça kalın...







Yorumlar

  1. “Hep denedin, hep yenildin.
    Olsun. Yine dene, yine yenil.
    Daha iyi yenil.” Yeni pencereler açmaya devam ..🍀

    YanıtlaSil
  2. Düşmeden kalkmayı öğrenemezsin. Bu yüzden hep yeni pencerelerle başla hayata.

    YanıtlaSil
  3. Ah ne güzel de anlatmışsınız o pencereyi..ne güzel metafordur o..sayenizde penceremde bugünün ümitleri yeşerdi kuşları uçtu her daim yazın siz..kaleminize sağlık var olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pencerelerinizden kuşlar eksik olmasın 🕊
      Çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  4. Yeni her şey güzel değil miydi zaten... başımızın ucuna koyduğumuz yeni ayakkabı , giyeceğimiz günü heyecanla beklediğimiz elbise... yazıda kendimi buldum en çokta , aynı dönemi yaşamış gibi hissettim , sen hep yaz ve bende hep kendimi bulayım.kendi ördüğümüz duvarlara açtığımız yeni pencerelere....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana öyle hissettirebildiysem☺️
      Yeni pencerelerde görüşmek üzere 🤍

      Sil
  5. Açtığın pencereden hayata bakmak ayrı bir güzel. Huzurla doldurdu içimi, satırların.
    Enerjimizi aşağı çeken tüm olumsuz düşüncelerden beraber kurtulduk.
    Kalemin tükenmesiin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzurunuz hiç bozulmasın🙏🏻
      Teşekkür ederim ☺️

      Sil
  6. Okurken her satırda kendinizden bir şeyler buluyorsunuz.. Hayatınızda yeni pencereler açmak için perdeyi aralamanın zamanı gelmedi mi? Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Tam da hayatımda farklı şeyler denemek isterken karşıma çıktı yazınız yeni bir pencere açmak için doğru zamanda olduğumu anladım. Yüreğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel yazmıssınız ne güzel anlatmıssınız icimizi okurcasına.. karamsarligin icimizi griye boyadıgı anda karsılastık sizinle..aynı pencereden güzel manzaralara mutluluklara ve güzelliklere bakmak dilegiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikler ve mutluluklar hep pencerenizden içeri girsin teşekkür ederim ♥️

      Sil
  9. Nedenini bilmediğim şekilde son yazılarını sıkı takip ediyorum. Belki yazılarınızda kendimi bulduğumdandır. Belki de kaleminiz ruhumdan izler taşıyordur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarımda kendinizi bulabilmenize çok sevindim teşekkür ederim ☺️

      Sil
  10. Her satırda biraz durdum, düşündüm. Sonra devam ettim.. Kendimden çok şey buldum, kendime çok şey kattım bu yazıda.. Kalemine sağlık, nasıl güzel izah etmişsin. Sen hep yaz, biz hep okuyalım 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ne güzel yazmışsınız çok teşekkür ederim 🌸

      Sil
  11. Sanıyorum benimde hayatımda atladığım nokta hayırlısı kısmı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu farkındalıktan sonra artık akışına bırakmak lazım🌼

      Sil

Yorum Gönder

Yorum yapmayı unutmayın:)

Popüler Yazı