Son Yazım💜

Manifest Nasıl Yapılır?

                                 
 Konuya öncelikle manifesting kelimesinin dilimizde tezahür etmek anlamına geldiğini ifade ederek başlamak istiyorum. Tezahür etmek ise bir şeyi açığa çıkarmak, göstermek anlamına gelmektedir. Yani özetle manifest çekim ve inanç yolu ile yaşamınızda somut bir şeyleri açığa çıkararak düşüncelerinizin gerçekleşmesidir.

Peki bu manifest nasıl yapılır? 

Bu konu ile ilgili daha önce de blogumda bir yazı paylaşmıştım hatta ben de ilk o zaman başladım manifestlemeye. Bahsettiğim yazıyı da bırakıyorum buraya

https://okursayazar.blogspot.com/2020/12/yeni-yla-yeni-adm.html

Bu yazımda da genel olarak aynı şeylerden bahsedeceğim ama burada daha somut örnekler vererek ilerleyeceğim. 

İlk olarak kendinize manifestlerinizi yazacağınız özel bir defter almanızı istiyorum. Sıradan bir deftere de yazabilirsiniz elbette önemli olan niyet ama ne kadar özenirseniz o kadar zevkle yapmaya başlarsınız:)

Seçtiğiniz deftere hayallerinizi olmuş gibi yazmaya başlayacaksınız.Örneğin: hayalimdeki yere atandım, burada çok mutluyum, harika iş arkadaşlarım var ve hepsi ile çok iyi anlaşıyorum. Çok istediğim İtalya turuna gittim, orada çok güzel zaman geçirdim. Şükürler olsun..

Burada önemli olan zaman belirtmeden yazmak çünkü sizin için en doğru zaman neyse sürecin o şekilde ilerlemesi en sağlıklısı olur. Ayrıca inanarak yazmak ve beklentiye girmemek de süreci hızlandıran etmenlerdir. Yazınıza ne kadar teşekkür ederim ya da şükürler olsun yazarsanız o enerjiye o kadar kolay sahip olursunuz.

Her yazdığınız hemen olacak diye bir kural yok.Belki 5 ay belki 5 yıl sonra olacak buna müdahale edemeyiz. O yüzden hani olmadı ,ne zaman gerçekleşecek, bende işe yaramıyor diye düşünmemeniz gerekiyor. Olumsuz enerjileri çalıştırmayın süreci akışa bırakın..

Ayrıca olay sadece deftere yazıp beklemek de değil. Deftere yazma kısmı ne istediğimizi net olarak ifade etmemize yarar sağlıyor ancak yazdıklarımız için elimizden ne geliyorsa çabalamaya devam etmemiz gerekiyor.

Hayatta hiçbir şeyi sadece yazarak elde edemeyiz. Manifest sadece yazarak olmuyor, ay ben yazdım hiçbir şey yapmadan hoop diye kendiliğinden oldu değil yani :)

Örneğin ben şu an araba almak istiyorum ve bunu manifestliyorum. Defterime almak istediğim aracı yazıyorum ancak bunun için de para biriktiriyorum. Belki istediğim model benim ilk arabam olmayacak ama ona giden yola çıkmış olacağım. Siz hayallerinize doğru adımlarınızı gücünüzün yettiği kadar atın gerisi kendiliğinden gelişecektir.

Şimdi kendi defterimden bir sayfayı paylaşacağım size ve gerçekleşen kısımlarını yazacağım :)


      
Bu sayfayı 26.12.2022 tarihinde yazmışım ve ben evimi 09.01.2023 tarihinde tuttum.  Evim 4. kat, güvenli bir konumda, gri köşe takımım var, mobilyalı, televizyon,klima ,ihtiyacım olan bütün eşyalar mevcut,ulaşımı çok kolay ,tramvaya 15 dk otobüse  3 dk mesafede, hastaneye tek vasıta ile gidiyorum, balkonum yok bu tutmamış asahsha, etrafında market, fırın,kafe, restoran ve aklınıza gelebilecek her türlü ihtiyacımı karşılayabileceğim dükkanlar bulunan bir konumda,asansörlü, kiram 7500 bin tl eksik yazmışım :) , emlakçıdan kiraladım maalesef...

Yüzde 80 lik bir kısmı birebir olmuş resmen ben bile bu sayfayı okuduğumda şok oldum o yüzden hayallerinizi yazarken olabildiğince detaylı yazmalısınız.Çünkü atladığınız ufacık bir şey bile 'ay ben istedim ama böyle istememiştim' demenize sebep olabilir.

Bu deftere istediğiniz zaman yazabilirsiniz ancak özel günlerde mutlaka yazamanızı tavsiye ederim. Örneğin doğum günleriniz, yılbaşı, dolunay ve yeni ay akşamları, kandiller vs. bu gibi özel günleri atlamayın çünkü enerjisi güzel günlerde yazmak daha etkili olacaktır.

Son olarak ben yaşamadan bunun gerçek olacağına kendimi inandıramam diyenler varsa eğer ilk önce küçük dilekler ile başlayabilirsiniz. Dilekleriniz gerçekleştikçe beyniniz inanç konusunda daha kolay ikna olacaktır. 

Sormak istediğiniz bir şey olursa yorum yapabilirsiniz ayrıca deneyip de gerçekleşen hayaliniz olursa beni bilgilendirin lütfennn görüşmek üzere :)




Yorumlar

  1. Güzel çalışma. Bende bunalımda olduğum bir dönem benzer bir çalışma yapmıştım. Paralel evrenlerdeki diğer benliklerim üzerine, farklı bir çalışmaydı. Üzerimde çok etkili oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bahsettiğiniz çalışmayı ilk defa duydum merak ettim:)

      Sil
  2. Yaa ilk defa duydum bu yöntemi beğendim baya bende yapıcam😅Teşekkür ederizz💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene ve deneyecek olmana sevindimm. Yorumun için teşekkür ederim 💜

      Sil

Yorum Gönder

Yorum yapmayı unutmayın:)

Popüler Yazı